IMAP, V.CHECK 2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 28 09:07:15 CET 2004

Tyman Vladimir wrote:

> Vzdyt vam to tady pisou, ze pro plaintext hesla je potrebujete povolit
> pri kompilaci (to je nejaka novinka o ktere jsem nevedel).

	Ja jen pro jistotu, aby nedoslo k omylu, kdyby to treba nekdo cetl
pozdeji v archivu:

	PLAINTEXT hesla pro NESIFROVANA spojeni jsou defaultne zakazana a je
nutne je pripadne povolit pri kompilaci.

	Na druhou stranu, IMAP over SSL uz dneska umi vetsina klientu - a snad
vsechny bezneji pouzivane. Takze nez to takhle rekompilovat, to uz je
lepsi si vyrobit self-signed certifikat a misto plain IMAPu provozovat
sifrovany. Aspon se hesla nebudou toulat volne po siti ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz