IMAP, V.CHECK HAPPY END

servisnonstop at quick.cz servisnonstop at quick.cz
Fri Feb 27 10:37:52 CET 2004

Diky,

uz to bezi. :-)

Bylo treba prekompilovat

c-client a potom imap ,(samotny imap nestaci)

WITHOUT_SSL=YES

Petr Stekl SN

servisnonstop at quick.cz wrote:

> PLS

> ===>   NB: IMAP-UW now rejects non-encrypted logins by default. To change this
> ===>   behaviour, recompile and reinstall cclient and imap-uw ports with one of
> ===>   the following make variables defined:
>
> WITHOUT_SSL - build without SSL/encryption support.
> WITH_SSL_AND_PLAINTEXT - build with SSL/encryption support, but allow
> non-encrypted logins.

Vzdyt vam to tady pisou, ze pro plaintext hesla je potrebujete povolit pri kompilaci (to je nejaka novinka o ktere jsem nevedel).

> pri pripojeni telnet naadresu 143
>
> pise:
> * OK [CAPABILITY IMAP4REV1 LOGIN-REFERRALS STARTTLS LOGINDISABLED] pcduron IMAP4
> rev1 2003.338 at Thu, 26 Feb 2004 17:32:53 +0100 (CET)
>
> chybi databaze useru?

Ne v capability musite mit myslim neco jako LOGIN=AUTH, ale bude to tim nepovolenym plaintextem.

--
Vladimir Tyman