Proxy (SQUID) & traffic shaping (IPFW)

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Thu Feb 26 03:25:38 CET 2004

Dobry den,

    mam napsany trafic shaping v IPFW a nyni, kdyz jsem spustil Transparent Proxy (SQUID) tak vyuzij jen shaping smerem z internetu k serveru (upload), ale obracene (coz je pro me mnohem dulezitejsi) trafik obchazi shaping pres proxy. Nevedel by nekdo, jak tento problem vyresit? Nechce se mi trafik shaping prepisovat do SQUIDu. Prosim poradte. Dekuji.

Ladislav Jerabek

Chcete dostávat Váš oblíbený časopis TÝDEN každé pondělí? Před osmou hodinou ráno? A navíc získat skvělé CD dle Vašeho výběru? Neváhejte a předplaťte si TÝDEN již nyní! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70450%26url=http://www.tyden.cz/predplatne/main.html