mount druheho ATA disku ve verzi 5.2

Tomas Kral tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Thu Feb 26 14:53:49 CET 2004

Dobry den,

mam tu problem s pripojenim dalsiho ATA disku. Mam FreeBSD 5.2 RELEASE,
zatim s
GENERIC jadrem. Podobny problem se tu jiz resil, ale jaksi nedoresil -
tehdy se
jednalo o verzi FreeBSD 5.1.
Takze je to stary stroj (P223 MMX, 64MB RAM) na kterem si chci udelat
pokusny router,
instalace probehla bez problemu, pripojil jsem druhy disk (Maxtor
7540RV- 540MB)
jako secondary master, pres sysinstall/fdisk jsem odstranil dosovou
partici a vytvoril jednu FreeBSD slice - tedy ad2s1. Pak jsem vytvoril
disklabel editorem jednu partici na teto slice s mountpointem
/backup - vytvorila se jako ad2s1d.

Ovsem v /dev se nachazi pouze ad2 a ad2s1 tot vse co se tyce druheho ATA
disku. No a
vzhledem k tomu ze si nemuzu pomoci scriptu  /dev/MAKEDEV vytvorit
soubor zarizeni
 ad2s1d tak tento disk nemohu ani namontovat.

Nevite nekdo co s tim pliiis.

Dik ToKR.