Postfix-qpopper

Kurnava, Martin martin.kurnava at toma.sk
Thu Feb 26 09:08:00 CET 2004

1)Kde moze byt chyba v nastaveni, ked klient (MS Outlook) respektive qpopper
nevidi ziadnych uzivatelov z postfixu ? Tvrdi, ze /-ERR [AUTH] Password
supplied for "martin" is incorrect/. Ale to tvrdi aj pre neexistujucich
uzivatelov. Odosielat postu ide v poriadku. Ziadne zabezpecenie na servri
nieje (SSL, chroot ani nic ine). Qpopper bezi bez autentifikacie ... ani
APOP. Teda je mozne komunikovat cez telnet... a aj tak nevidi ani pravych
uzivatelov. Ja uz neviem co tomu moze byt. Nasiel som vela stranok
popisujucich spojazdnenie Postfixu a qpoppera. Vsetky tvrdia to iste, ale
mne to aj tak nejde.

2)Ako treba zabezpecit, aby qpopper mal pristup k pravym uzivatelom ?

3)Co vsetko treba nastavit pri pridani nepraveho uzivatela ?
	/etc/mail/aliases - aky format zapisu tu ma byt   /jano:
jano at domena.com
	ako zadam postfixu cestu pre jeho mailbox a ako zadam qpopperu, ze
uzivatel existuje, kam 	zadam jeho heslo a cestu pre jeho mailbox ? Tak toto
som vobec nepochopil ...

4)Nema niekto napisany script pre pridanie noveho uzivatela ? (aby sa na nic
nezabudlo)

Ak potrebujete k vyrieseniu tohto problemu vidiet nejake konkretne
nastavenia, tak napiste ktore a poslem ich. Alebo ma odkazte na nejaku
csko/slovensku stranku, lebo z anglickych som to asi nepochopil.
Dik