Vinum

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Feb 26 00:24:41 CET 2004

Bezva, stalo se, nicmene jsem opet asi slapnul trosku vedle.
Rozvrhnul jsem si disk, nainstaloval FreeBSD a na druhem disku jsem udelal
slice a partitions nenamountovane. Nicmene ted hledam jak inteligentne
vytvorit vinum disky tak, aby ad1 se stal vernou kopii ad0 a pritom se mi
nesmazal OS :-P
Ondra