Dual boot Win / FreeBSd

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Wed Feb 25 09:55:56 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Tomas Baca" <btom at fei.sk>
Sent: Wednesday, February 25, 2004 8:04 AM

> Da sa nejako upravit menu pro bootovani FBSD 5_2 || XXX ?
> Ked je pouzity NTFS v menu sa objavia ???, FAT MSDOS nie ze by to az tak
vadilo,
> ale zaujimalo by ma ako to zmenit na nejaky rozumny text.

Pokud mate na mysli upravit texty, ktere vypisuje FreeBSD bootmanager, tak
to nejde. Podle typu partition sam vypise, jaky system na ni je. Nicmene -
pokud mate na stroji napr. w2k, neni problem pouzit bootmanager z w2k a
spoustet pres nej FreeBSD (nebo i jine systemy) - postup zde byl uz
nekolikrat popisovany. Napr. zde:
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2003-August/006529.html

Zbynek