Dual boot Win / FreeBSd

Martin Hassman met at penguin.cz
Wed Feb 25 08:21:45 CET 2004

Tomas Baca napsal(a):

> Da sa nejako upravit menu pro bootovani FBSD 5_2 || XXX ?
> Ked je pouzity NTFS v menu sa objavia ???, FAT MSDOS nie ze by to az tak vadilo,
> ale zaujimalo by ma ako to zmenit na nejaky rozumny text.

Ja to jaky zkousel pres boot.ini windows menu - stejne jako v pripade
reseni dualbootu Lin-Win jsem zkopiroval 1.sektor partitiony s FreeBSD
do souboru a ten pridal do boot.ini. Ale neuspesne. Tak to ted resim
pres LILO, pac mam trojboot Win/Lin/FreeBSD.

Ale pokud nekdo poradi, jak to zvladnout i bez LILA, tak bych mu byl vdecny.

met

--
Martin Hassman
Jaky internetovy prohlizec? Zkuste Mozillu http://www.czilla.cz/