upgrade cizich portu, unfetcheable distfile

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Feb 24 18:34:18 CET 2004

V út, 24. 02. 2004 v 17:23, Radim Kolar píše:

/me si dava na hlavu svuj ports commiter's hat

> Jak se ma postupovat v pripade ze mam patch pro cizi port?
> Mam to poslat jako pr nebo to poslat maintainerovy nebo oboje?

Posli to maintainerovi, pokud neprojevi aktivitu v rozumne dobe (par
dni) posli to jako PR, od chvile kdy se nekdo zepta maintainera na
schvaleni bezi lhuta 14 dni, pokud se do te doby neozve nic nebrani
commitnuti tvojich zmen.

> 2)
> muze mne nekdo vysvetlit proc ty prvni dva porty maji 18 skipped?
> Presneji receno, co to skipped znamena.
> Mne to normalne funguje (make fetch) ok.

Ten skript co to kontroluje je nemocny... skipped veci muzes ignorovat.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

A spoonful of curry, garlic and mustard helps the medicine go down...
and come straight back up again.
  -- JLE on #angband