Automaticke pripojeni nfs svazku

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri Feb 20 12:29:44 CET 2004

# zbynh at seznam.cz / 2004-02-19 17:47:18 +0100:
> Additional routing options:
>  IP gateway=YES
>  TCP keepalive=YES
> .
> Routing daemons:
> .

    <-- tady se montuji (maji montovat) nfs filesystemy...

> Additional daemons:
>  syslogd
> .

> Feb 19 17:41:04 skippy nmbd[325]: [2004/02/19 17:41:04, 0] nmbd/asyncdns.c:start_async_dns(148)

    tohle je samba (= nezajimave)

> Zmeneno, bez vysledku. Po namountovani ufs disku z fstab jde hned
> hostname. Ani zminka po nfs.

    ok, zbyva zjistit, proc "mount -d -a -t nfs" nevypise vubec, ale
    vubec nic.

    1. co dostanete, kdyz tenhle prikaz zadate hned po nabootovani?
       pokud nic (stejne jako v prubehu bootu), jsem po shlednuti
       kodu naklonen myslence, ze je neco shnileho ve vasem fstabu,
       a ze odpoved na druhou otazku bude "b)"
    2. tak me napada, "rucni" primontovani znamena "mount /home/mnt"
       nebo musite cely prikaz vyspecifikovat
       ("mount -t nfs 192.168.100.2:/usr/local/www/data /home/mnt")?
    3. muzete pripadne zkusit prilozeny programek? mel by vypsat vsechny
       nfs filesystemy ve vasem fstabu. odpovida vypis vasim ocekavanim?
       (kdyz vypis prilozite, nebudu se zlobit)

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html