Transparentní proxy II

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Fri Feb 20 02:07:10 CET 2004

Dobrý den.

            Děkuji moc za poradu jak rozjet se SQUIDem Transparentní proxy, ale nyní mám jiný dotaz leč také ohledně tohoto tématu. Jak zařídit, aby všechen trafik, který odchází do internetu projel nejdříve proxy a potom shapingem a nakonec šel do internetu? Chtěl bych totiž, aby všechen trafik šel do proxy a pokud by mohla odpovědět už proxy odeslala by stránku klientovi a bylo by vyřešeno. Ale pokud by tuto stránku v paměti neměla odeslala by dotaz do internetu a šlo by vše jako normálně. Klient by si stahoval stránku s internetu, proxy by jí kešovala, ale potřebuju, aby se uplatňoval shaping. Mohl by mi někdo poradit? Děkuji.

Ladislav Jeřábek