stattistika so SQUID

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Feb 19 23:32:30 CET 2004

On Thu, 19 Feb 2004 13:32:03 +0100, Michal Kapalka wrote
> ahojte chcel som sa spytat co pouzivate na statistiku so squid
> access.log-u
>
> chcem ale podotknut ze som skusal webalizer ale kedze moj log za cca
> 7 mesiacov ma 4,5 GB tak hladam nieake ine riesenie.

Tu naozaj pomoze rotovanie logov s ich naslednou komprimaciou. Dovolim si
prihriat vlastnu polievocku a odkazem ta na uz tuna spominany navod na:
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2004-January/007759.html

> V podstate mi ide os tatistiku kde by som mal kolko sa toho stiahlo
> per user ale nechcem aby to zobrazovalo kde user bol !!!

Ja webalizer pouzivam a mam silny dojem, ze pri generovani statistiky sa daju
potlacit niektore vystupy, medzi inymi aj navstivene URL's. Vzhladom k rotacii
logov pouzivam webalizer v inkrementalnom mode (myslim, ze sa tak vola).
Vyhody: mensia velkost suboru s logom, viac miesta na disku a rychlejsie
generovanie statistiky, kedze webalizer nemusi luskat cely 4,5GB log stale
dokolecka 8-)

PiFtiK