stattistika so SQUID

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Feb 19 13:32:03 CET 2004

ahojte chcel som sa spytat co pouzivate na statistiku so squid
access.log-u

chcem ale podotknut ze som skusal webalizer ale kedze moj log za cca 7
mesiacov ma 4,5 GB tak hladam nieake ine riesenie.

V podstate mi ide os tatistiku kde by som mal kolko sa toho stiahlo
per user ale nechcem aby to zobrazovalo kde user bol !!!

skusal som aj cez pipu davat to do squid2mysql ale ukazalo sa ze sice
to malo real stats (ale  load na masinu bol extremny ) a tak hladam
ine riesenia.

Po pripade ak ma niekdo skusenosti s niecim inym.

Vopred dakujem  Michal Kapalka alias fofo

---
work:

Michal Kapalka
Referent IT