Instalacie

Kurnava, Martin martin.kurnava at toma.sk
Thu Feb 19 08:48:21 CET 2004

Zdraim Vas,
S FBSD robim kratko, ale prekvapuje ma dost vysoky pomer zlych instalacii k
dobrym (porty), ale beriem to ako neskusenost. Existuje nejaky vseobecny
postup ako dalej, aby instalacia presla so 100% istotou ?

Posledna instalacia "postfix" zlyhal na mysql. "make install".

% echo "foo" >> /usr/ports/distfiles/mysql-3.23.46.tar.gz
% make checksum
Make sure the Makefile and distinfo file
(/usr/ports/databases/mysql323-server/distinfo)
are up to date.  If you are absolutely sure you want to override this
check, type "make NO_CHECKSUM=yes [other args]".
*** Error code 1

Posluchol som vizarda a pustil instalaciu este raz "make install
NO_CHECKSUM=yes". A padol druhy krat, ze nanasiel spustitelny subor, alebo
nieco take.
MySQL na PC nieje, teda si to myslim (ale rozhodne ho tam chcem). Tak co je
mimo datumu ? Kde robim chybu ? Alebo, co dalaj ? Na ten "postfix" by som sa
rad pozrel. Poradi niekto ?
MK