router

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Wed Feb 18 16:47:13 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Jiri Calda" <calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz>
Sent: Wednesday, February 18, 2004 10:46 AM

> Tim OPRAVDOVYCH Dan chtel pravdepodobne rici routeru v rozsahlych nebo
> komplikovanych (topoligicky) sitich. Budete tam mit OPRAVDOVY router..

Nejsem zase takovy netykavka, abych to slovicko OPRAVDOVYCH pochopil nejak
spatne. A nakonec je mi uplne jedno, jestli mi nekdo rekne, ze vlastne ten
muj pocitac neni vubec router, hlavne, ze dela to, co potrebuju :-)

> A to hlavni. To vse co jste uvedl plne dostacuje pro potreby vasi site
> (alespon podle popisu).

Zatim dekuju za odpoved - vim, ze nejsem uplne mimo misu :-) a urcite se
jeste pozdeji ozvu, ohledne dummynetu a moznosti sledovani provozu a jeho
vyhodnocovani. Mam udelane pornamky z techto temat, kdyz se o tom v
konferenci mluvilo, nicmene nepredpokladam, ze by se mi to vsechno povedlo
rozchodit bez problemu.

Zbynek