dhclient a nastaveni 100baseTX full-duplex

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Tue Feb 17 07:39:31 CET 2004

On Thu, 12 Feb 2004, [ISO-8859-2] Petr Bezděk wrote:

> zkousel jsem jak medium tak i media a vysledek stejny...

dobry den

 prva otazka by bola aka je to karta?

ked som ja nieco taketo skusal, najviac sa mi to oplatilo nechat na
auto. Ked som kartu nutil na 100 full spravalo sa to podobne

 druha otazka: ako mate nastaveny port na Catalystovi?
    "show interface status" by mohlo byt, pripadne "show run"

dalsia vec, skuste nieco potiahnut, napr. cez ftp. pocas toho si pustite
"netstat -w1" ak Vam to hlasi v polozke errs nejake packety, tak moze byt
problem v tom ze jedna strana vysiela ako half, a druha strana ako full.

	PeSe

> --
> Petr Bezděk
> --