servery od SUNu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Feb 16 12:48:13 CET 2004

Nicmene tak otazka nestoji.
Ona by mohla stat: "jaky server pro FreeBSD 5.x?" ale to mi prislo dost
hloupe, odpovedi je spousta.

Zadani: Znackovy server - cena kolem $4.000 a nejake hardwarove pozadavky

Reseni:

Dell - Nevejdu se do ceny
HP(compaq) - Jedna z variant
IBM - Osobni velmi spatne zkusenosti se servery, takze se snazim vyhnout
SUN - cena srovnatelna s HP, nicmene napriklad procesor 2x3GHz proti
1x2.4GHz s moznosti rozsireni na 2x a 2GB RAM proti 512MB a podobne.

Tolik standardni nabidka, o nestandardnich nabidkach a vyhodach se
rozepisovat nebudu.

Shrnuto vzit SUN je velice lakave. Proto se pidim po zkusenostech.

Navic kvuli aplikaci co na serveru pobezi je tu limit: Oficialni podpora pro
Linux, patchovano a odladeno pro FreeBSD. Jine OS neprichazeji v uvahu.

Ondra