mplayer

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Sat Feb 14 18:34:08 CET 2004

>  uz dlhsiu dobu sa potykam s mplayerom. Nejde mi prehravat video vo full
> screen rezime. Mplayer sa sice da ako full-screen ale video nie.
> Priznam sa, nenasiel som ziadnu volbu, ktora by mi pomohla, viete niekto
> prosim nieco o tomto?

Nektere VO "nechcou" samy o sobe video "roztahovat", kdyz se da mplayeru
-fs (vznikne sice fullscreenove okno ale videou mrnave uprostred :) )
Pro ty VO, ktere po -fs nezvetsi i video je dore prostudovat si -zoom,
anebo zkusit VO, ktery to umi (podle mych zkusenosti roztahovat umi
napr. xv, gl, gl2 a neumi napr x11):
napr.

mplayer -vo x11 -fs film

Marek