RAV AntiVirus

Martin Styblo martin.styblo at fem.uniag.sk
Fri Feb 13 15:47:24 CET 2004

dakujem za odpoved  ...
ako budete riesit antivirusovu ochranu? mam bsd servery, vsetko
relativne male podsiete...
je nejake riesenie postavene na CLAV? Ak ano tak ako je spolahlive? Kde
o tom nieco je?
na abc linuxu som nasiel nejake konferencie ale moc konstruktivne niesu :)
dakujem
s pozdravom
Martin
p.s. viem ze u nas v skole sa to riesi nejak cez procmail, ale je to len
filtrovanie spustitelnych priloh ...  a to neni to prave orechove