ext2fs

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Feb 12 20:58:38 CET 2004

On Thu, Feb 12, 2004 at 11:15:50AM +0100, Ornell wrote:
> Nazdar,
> kdyz se snazim mountnout ext2fs file system tak mi BSD zahlasi ext2fs:
> vfsload(ext2fs): No such file or directory
> na konferencuch jsem se docetl ze nemam podporu v jadre a budu ho muset
> zkompilovat do cehoz se mi zatim nechce, ale ty data z toho linuxovyho
> disku bych potreboval. Je nejaka moznost kdyz mam 4.9 GENERIC ty data z
> toho za behu vykousat bez kompilace jadra? Nebo delam neco spatne?

Da sa to pouzitim Linuxu (ten vsak nema spolahlivu UFS podporu, okrem
ineho). Inak vseobecne sa odporuca pri takychto veciach si
vykompilovat vlastny kernel.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail