dhclient a nastaveni 100baseTX full-duplex

Michal Šmucr msmucr at atlas.cz
Thu Feb 12 18:02:17 CET 2004

taky zdravim

nevim uplne v cem je konkretni problem, protoze autoselect vam korektne
nastavil full duplex rezim. Jinak ted nejsem u pocitace s bsd, ale
koukal jsem se do man. stranek dhclient.conf a vr a myslim, ze tam mate
chybu v nazvu toho priznaku. Zkuste spis

{
medium "media 100baseTX mediaopt full-duplex";
}

jinak se to da nastavit kdykoliv pres "ifconfig vr0 media 100baseTX
mediaopt full-duplex", jak jste jiz psal.

s pozdravem

Michal Smucr