SAMBA - unmapped error 1:158

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Wed Feb 11 22:32:38 CET 2004

Setkali jste se s touto chybou SAMBY 2.2.8a na FBSD 5.2 ?

smb_maperror: Unmapped error 1:158

Mam namountovan disk WinXP stanice hned od startu pres

mount_smbfs -I XXX.XXX.XXX.XXX -E iso8859-2:852 //user at server/Pracovni
/server

a pristupuji dale na nej pres ProFTPd 1.2.9, chyba se ale vyskytuje i pri
lokalnim pristupu. Nezpusobuje to "zadne" komplikace, jen se proste tato
hlaska zobrazuje v LOGu. V ostatnich konferencich jsem k tomu nasel pouze
to, ze to je nedokumentovana chyba a nekterym ostatnim se pri teto chybe
FBSD (i jiny build nez 5.2) sekne, mne nastesti vse bezi, nicmene rad bych,
aby to bylo v poradku.

Diky. BK