/etc/rc.d scripty

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Feb 9 17:28:46 CET 2004

On Mon, 9 Feb 2004, Ondra Koutek wrote:

>Zdravim,
>jedna aplikace mi vytvorila ve FreeBSD 5.2 soubor /etc/rc.d/rc.local ktery
>by mel byt spusteny pri startu.
>To se ale nedeje.

	musi mit specialni hlavicku, viz 'man rcorder'. Napriklad
skript local:

# PROVIDE: local
# REQUIRE: DAEMON
# BEFORE:  LOGIN
# KEYWORD: FreeBSD NetBSD shutdown

	poradi, v jakem se budou zpracovavat soubory pri bootu se pak
urci pomoci:

	rcorder -k FreeBSD -s nostart /etc/rc.d/*

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>