Router

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 9 11:52:28 CET 2004

Kurnava, Martin wrote:

> Potrebujem sa dostat na net cez dva routre. Asi takto :
>        _____          ______
>  A	|     |   B    |      |
> ----->  A1	--------> 	B1  ---------> NET
> 	|_____|        |______|

> Router A1 sa zda, ze funguje OK. Vie pingnut vsetky netove adresy. Ale
> pocitace v sieti A nevidia ani router B1.

	Kazdy pocitac v siti je schopen primo dosahnout pouze pocitace, ktere
jsou v sitich, do kterych je primo pripojen. Zaznamy pro pocitace techto
siti jsou do routrovaci tabulky instalovany automaticky.

	Vsechny ostatni pripady musi byt vyreseny tim, ze se do routovaci
tabluky dalsi udaje vlozi "rucne".

	V tomto pripade jste obema routerum rekl kam maji chodit vsechny "jinak
nevyresene" pakety.

	Ale to neni presne to, co chcete.

	Kdyz router B posila paket do site A, ktera k nemu neni primo
pripojena, tak nemuze tyto pakety odeslat "ven". Musi je poslat routeru
A. To je treba rict v routrovaci tabulce a to tam, predpokladam, receno
nemate.

	Jinymi slovy - kdyz se pocitace "A" pokouseji komunikovat s routerem B,
pak pakety od nich tam dojdou. Ale odpoved zpatky nikdy neprijde,
protoze tu router B odeslal "ven" do internetu. Presne tak, jak to ma
konfiguraci narizeno.

	Je tedy potreba doplnit zaznam do routrovaci tabulky routeru B tykajici
se routovani paketu ze site A.

						Dan

P.S. Pocitace totiz nedelaji nikdy to, co clovek chce - ony ty mrchy
delaji to, co jim clovek rekne ... ;-)