kernel trap backtrace - jak vyrobit?

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Mon Feb 9 09:27:36 CET 2004

> Nezkousel jsem, ale dle konferenci je to takto: I kdyby se bootoval
> kernel.debug s 35 MB, nic vazneho se nedeje, protoze diky ELF se do pameti
> zavedou jen sekce bez ladicich symbolu. Toto byl pouze problem formatu
> a.out, kde se zavadel cely soubor.

Ja jsem kdysi tohle zkousel a delal jsem to tak, ze jsem spoustel kernel
bez ladicich informaci a pri spusteni gdp jsem mu predhodil kernel s ladicimi
informacemi podle
http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/developers-handbook/kerneldebug-gdb.html

Petr Rehor
S.ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz