Programovani pod FreeBSD

Tomas Baca btom at fei.sk
Fri Feb 6 14:21:13 CET 2004

On Wed, Feb 04, 2004 at 10:50:05AM +0100, Jan Pechanec wrote:
> [...]
Priklanam sa k nazoru, ze vim je uzasny editor. Pouzivam ho na editovanie a
pisanie zdrojakov v C. Ale na pisanie C++ teda objektovo orjentovany kod
sa mi zda dost neprehladny. Chyba mi nejaky spravca tried.
Ked projekt obsahuje viac tried a kazda trieda ma 2 zdrojaky .cpp .h Zislo by sa
nieco ako je v kdevel class viever. Ak vim umoznuje aj takuto, alebo podobnu
spravu zdrojakov rad by som vedel ako sa to da vyriesit.