SPAMASS-MILTER + Re: Problém s posíláním posty lokálne - SENDMAIL

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Thu Feb 5 08:46:11 CET 2004

Tak nakonec pro mne bylo nejjednodusi zacit stahovat i dalsi mailboxy pres
Fetchmail a prenastavit postovni klienty, ale puvodne jsem to nechtel,
jelikoz disk, na kterem bezi FreeBSD, je docela maly... ;-)

Nicmene mel bych jeste otazky z jineho soudku. Nemate nekdo potuchy, jak
donutit spamass-milter {2.0} pod spamassasinem , aby, pokud klasifikuje
zpravu jako SPAM, ji preposlal na adresu SPAM@ , ALE zaroven nedorucil
prijemci ? Pokud pouziji -b parametr, bohuzel se preposle mail jak do SPAM@
, tak i puvodnimu prijemci...
Pouzivam sendmail 8.12.10, popper, fetchmail, NEMAM bohuzel procmail
{jelikoz existuje postup, jak automaticky mazat postu oznacenou jako SPAM,
ale nasel jsem jen pro PROCMAIL,ale ten zatim nechci pouzit}. Da se to nejak
?

Jo a dekuji za predesle rady.

BK