Re: Problém s posíláním posty lokálne - SENDMAIL

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Wed Feb 4 11:21:51 CET 2004

Ostatni uzivatele maji stejnou domenu, ale nejsou lokalni. ;o( To znamena,
ze potrebuji nejak rozlisit posilani na  lokalni at domena.cz  , aby se
dorucily lokalne primo do schranky na serveru, a ostatni at domena.cz, aby se
dorucili na server poskytovatele, ze ktereho pro lokalni ucty taham postu
pres FETCHMAIL.
Pritom "domena.cz" v prikladu je porad stejna domena.

BK