Re: Problém s posíláním posty lokálne - SENDMAIL

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 4 11:09:20 CET 2004

On Wed, 4 Feb 2004, Josef Hrabec wrote:

> uzivatele ostatni maji tedy schranky na jinem serveru?
> tak treba do aliasu si dat misto ostatni at domena.cz,
> ostatni at jinyserver.domena.cz
> nebo nainstalovat program, ktery to bude resit - tusim ze jednim z takovych
> byl maildrop, ale nejsem si tim uz zcela jisty

	No, ja to kdesi vyresil tak, ze jsem lokalne vytvoril jeste jednu
domenu a pak v virtusertable udelam to, ze posta, ktera mela zustat lokalni byla
forvardovana na tuto "zvlastni" lokalni domenu (takze tady zustala) a
ostatni posta byla wildcardovym zaznamem forwardovana na vnejsi domenu
(ktera ma take jiste jeste nejake jine jmeno nez domena.cz) - jinymi slovy -
forwardoval se kazdy mail a forwardoval se do dvou ryznych domen - jedne
lokalni a jedne vzdalene.

	Ciste a pomerne jednoduche.

					Dan

P.S. Nebudu se odkazovat na pravidla sitove etikety, zeptam se rovnou - bez
te diakritiky by to neslo ? No nevadi - ja uz umim cist sypany caj v
nejruznejsich kodovanich i ocima ...