Programovani pod FreeBSD

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Feb 4 10:50:05 CET 2004

On Wed, 4 Feb 2004, Pavlicek Jaroslav Ing. wrote:

> [...]

	Pokud je podminkou, ze dane prostredi ma jiz hotove sablony
pro programovani pod X, tak nevim.

	Na ostatni veci staci kombinace gcc + ViM + ctags. ViM jiz
nekolik let po sobe vyhrava cenu (LinuxWorld?) za nejlepsi open-source
programatorsky editor. Kdyz jsem o tom diskutoval s lidmi, co
pouzivaji graficka vyvojova prostredi, tak vicemene vsechno, co ty
nadupane programy umi, se daji udelat i ve ViMu a podle me casto i
jednoduseji nebo rychleji. Je jen nutne si prostudovat, co vsechno
tehle editor umi.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>