USBFlashDisk

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Feb 3 20:25:28 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 02:42:20PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	To, co poradil Zbynek, tedy PCI_IO_... to patrne nebude - to by
> zarizeni nefungovalo vubec a ne az pri opetovnem pripojeni. I kdyz, nic
> nelze zcela vyloucit ...
Me to kdysi fungovalo, ale uz si nepamatuju jak jsem k tomu dosel. Jen
si vzpominam, ze tam byl taky mesi zadrhel a odpoved jsem si nekde
vygoogloval. Ted uz disk nemam a tak to nechavam byt.
Jenom jsem mel problem se USB ZIP mechanikou a tam ten PCI_IO pomohlo,
ale opet to bylo diky memu chipsetu.
Nejake sh MAKEDEV da0 by asi nepomohlo? tedy pokud tam neni...
Ale nejsem si jistej zda to tazatel skousel s GENERIC kernel ci ne.

> 					Dan

Zbynek