Zvukovka ALC650

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 3 12:50:00 CET 2004

Zbynek Houska napsal/wrote:

> Ja se v zacatcich taky takhle ptal... Nicmene to ho neomlouva. Pokud vim
> jakou mam zvukovku, byt integrovanou tak jsem uz krucek od toho si
> zjistit nekolika prostredku jak na to jsem.

	O to nic - vsak jsem zas tolik nerekl. Uzitecnou casti mailu  BYL navod
jak si pomoci sam (kdyz uz poskytnute udaje znemoznovali pomoc nekoho
jineho). To, ze jsem uzitecnou radu doplnil i povzdechem  zas tolik
mista nezabralo. Ostatne, nebyl urcen jen tomuto tazateli, ale vsem
tazatelum budoucim (jenze, to by si nove prichozi ucastnik musel
alesponj prolistovat archiv, coz se take typicky nedeje ...)

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz