velikost link layer hlavicky v bpf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 3 03:32:55 CET 2004

Radim Kolar wrote:

> Jak zjistim velikost link layer hlavicky v pcap/bpf?
> pcap_datalink() vrati typ link layeru, ale jak zjistim jeho velikost?

	Mozna nerozumim dostatecne otazce - ale pokud vim jakou hlavicku jsem
dostal, tak snad je jasne jakou ma velikost (u hlavicek s konstantni
delkou) nebo prinejmensim vim, kde v te hlavicce najit takove udaje,
ktere mi umozni jeji delku odvodit (u hlavicek s promennou delkou) ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz