Dotaz na provoz freebsd.cz.

BSD Systems bsd.systems at seznam.cz
Mon Feb 2 16:14:03 CET 2004

> Stroj jsem presunul a to se neobeslo bez chyb. V dusledku toho nebyl od
> cca 15:00 do 22:00 dostupny www. Nicmene ftp celou dobu pracovalo
> normalne. Proto bych to videl mozna na problem s vyprsenim starych
> zaznamu z DNS. Na jakou ip se snazi Vas pocitac spojit?

Díky za odpověď a vysvětlení. Tak na web se už dostanu. Ale když zadám "ftp
ftp.freebsd.cz" objeví se "připoje no k www.freebsd.cz" zadám jméno
"anonymous" heslo svůj email a dostanu odpověď "230- spojení ukončeno
vzdáleným hostitelem". Ping vrací adresu 195.113.20.6. Co mám dělat s tím
ftp, kde mám chybičku ... ?

René Seifert