Freebsd wifi (mediaopt hostap)

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Mon Feb 2 12:41:49 CET 2004

Ta rychlost odpovídá - je v tom režie. I na 10Mbps ethernetu dosahuješ
maximálně 600-700KB/s a na 100Mbps desetk8t tolik.

--- Jarda

> Na www.czfree.net byl thread o regulaci vykonu pod freebsd. Myslim, ze
> se diskuze tykala prave regulace na fbsd 4.x

No, na CzFree jsem koukal jako prvni. Bohuzel jsem se nedozvedel, jestli si
to nastaveni regulace udrzi i po resetu karty. Taky jsem tam nenasel info,
jestli povoleni/zakazani MAC jde delat jinak nez ipfw2.

Jo, taky by me zajimalo, kdyz nahodim wi0 (ifconfig wi0 192.168.1.250
netmask 255.255.255.0 media DS/11Mbps mediaopt hostap) proc mi
wicontrol vypisuje toto:
TX rate (selection): [11]
TX rate (actual speed): [2]
Kdyz necham stahovat data z ftp, tak mi to jede 450-650KB/s - coz
neodpovida ani 11Mb ani 2Mb (spis neco kolem 5Mb).Takze kde je problem?
Signal mam skvely - anteny mam od sebe par centrimetru. Pripojeny jsem
sam. Ztratovost paketu 0% (1000paketu o velikosti 1KB). Vytizeni systemu
cca 5-10%.

Mira