Apache + ASP

Jakub Chromy hicks at cgi.cz
Fri Jan 30 02:59:03 CET 2004

> Chci se zeptat, jestli by me nekdo neporadil, jak nahradit "widle kombinaci"
> IIS + ASP + JavaScript pod *nixem. Nasel jsem jen jeden modul pod apache
> Apache::ASP, ale ten vyzaduje jako aktivni skriptovaci jazyk Perl. Coz by me
> nevadilo, ale buhuzel potrebuju ten kod pak prenest pod wokna, kde perl neni
> a doinstalovat ho tam nelze.
>
> Predem dik moc.... Benji

Kdysi jsme pouzivali Chillisoft -- moc jsem nezkoumal Googlem, kam se
podeli, ale web meli IMHO na http://www.chillisoft.com/

Byla to velka potvora bezici na Linuxu, tezko se to zabijelo a tak.

Pripojeni k mySQL serveru bez problemu, ale Access bez sance. Hodne smudlu
pritom Access na webu pouziva :(

100%ne to Widle nenahradilo. Tusim, ze to stalo cca 500 - 1000,- USD.

Dnes mi prijde, ze je lepsi si najmout dobreho woknare, zavrit ho do
karanteny a nechat ho obskakovat Win server.

---

Nicmene, par desitek klientu jsme na to premigrovali.

s pozdravem

           Jakub Chromy