RE: Problém s LIMITama v ProFTP

Tomas Benkovsky benkovsky_t at hotmail.com
Wed Jan 28 19:33:43 CET 2004

Nevim jak to rychle priblizit, snad nazorna ukazka z me vlastni
kofigurace.... I kdyz nejdriv doporucuju
http://proftpd.linux.co.uk/docs/directives/configuration_full.html. Kde jsou
vyborne vysvetleny vsechny konfiguracni volby.

# Globalni sekce
# zakaz prepisovat soubory ve vsech adresarich.
<Directory /home/ftp>
        AllowOverwrite          off
        AllowRetrieveRestart    on      # povoleni navazovani souboru
</Directory>

# neni-li receno jinak, je vsude zakazano zapisovat
<Limit WRITE>
        DenyAll
</Limit>
<Directory /Harddisk_1/Unsort>
     <Limit WRITE>
     # WRITE All FTP commands which deal with file or directory
write/creation/deletion:
     # APPE, DELE, MKD, RMD, RNTO, STOR, XMKD, XRMD
              AllowAll
      </Limit>
</Directory>