new HW

servisnonstop at quick.cz servisnonstop at quick.cz
Wed Jan 28 08:16:30 CET 2004

>  Zpusobu je vic a ruzni lide asi budou mit ruzne oblibene.

>  Zalezi take, jestli muzete disk z noveho pocitace snadno ci nesnadno
>(ci vubec) pripojit k puvodnimu pocitaci.

mohu...
a pripojit treba do /mnt

>  Jednim z moznych zpusobu "dump" => "restore"

>  Druhym "tar cpvf" => "tar xpvf" (na novem pocitaci uz musi byt v te
>chvili prenesena databaze uzivatelu a skupin).

staci predtim zkopirovat /etc/pwd.db ?

>tar cpvf" => "tar xpvf

nebo muzu (cd / && tar cf - . ) | (cd /mnt && tar xpf -) ?

>  Ja ale identicke zalohy nemam prilis rad - podobna zmena je skvelou
>prilezitosti pro panenskou, nezaneradenou, instalaci (kdyz uz ne primo
>na upgrade na novou verzi). Pak je treba nainstalovat prislusne baliky

chapu, panna je panna, ma smysl 5.1 > 5.2 ?

>(coz neni s pomoci "pkg_add -r" az tak slozite) a "jen" prenest
>konfigurace, coz je u ruznych baliku ruzne. Pokud nedoslo ke zmene verze

pkg_add -r  = stahnout z netu aktualni verzi?

jak nejlepe zjistim instalovane baliky? pkg_info ?

>systemu, znamena to obvykle minimalne prenos /etc a /usr/local/etc

>   Nekdy je rozumne prenest cely /etc i v pripade, ze mezi tim doslo k
>upgrade - pak je ale velmi rozumne alespon na chvili instalovat cely
>stron zdrojovych kodu a spustit "mergemaster -p ; mergemaster" -
>bohuzel, jeho pouziti uz chce trochu citu a zkusenosti.

Jeste zkompilovat jadro, a co s nazvy zarizani v konfiguracich? Pokud napr zmenim sitovku ? rl0 na 3c0, jake asi muzu cekat na novem HW jina zarizeni ?

>       Dan

Dekuji

Petr