proc pouzivate FreeBSD?

Pavel Bansky pavel.bansky at iclub.cz
Tue Jan 27 23:12:59 CET 2004

> takhle originalni hlasku jsme jeste neslysel ;-) (holky podle mne nemaji
> zajem o zadny OS, natoz o FBSD...)

No to mozna nemaji, ale rozhodne se zeptaj "co to mas na tricku"
kdyz mas na zadech certika a ve predu FreeBSD... Urcite ses zajimavejsi
nez v tricku Adidas :) Ale uz zaciname byt dost off-topic..

Jinak ty obrazky v /usr/share/exmaples/BSD_daemon jsou hodne pozuitelny.
Ke tam jeden postscriptovy, ktery se da vyskalovat do jakyho chcete DPI...