NATD a dynamicka IP adresa

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Jan 27 20:12:16 CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 08:04:25PM +0100, Zbynek Houska wrote:
> Jo, to vim, ze ppp ma nat uz v sobe... Jen jsem minule nabyl dojmu
> (pomoci tcdumpu), ze ppp nat stejne ven ty adresy poustel...Samozrejme,
> ze pak bych ten divert z ipfw vypustil.

Pouzite NAT z ppp. Funguje napodiv dobre. ipfw ma ale direktivu 'me',
ktora bola includnuta v nejakej 4.2-STABLE a udava, ze ako
zdrojova/cielova IP adresa sa ma pouzit hociktora, ktoru ma box na
interfejsoch, cize je to urcene pre dynamicke pripojenia.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail