proc pouzivate FreeBSD?

Radek Pokorný - CDSoft pokorny at cdsoft.cz
Tue Jan 27 07:27:20 CET 2004

Vazeny,
nejsem zadny guru, ale napsat, ze FreeBSD je v podstate Linux je dost
brutalni. Zkousel jsem cca 2 roky ruzne dist. linuxu a skoncil jsem u
FreeBSD. Uz mne prestalo bavit hledat proc me nejede nejaky soft, ze mam
napr verzi nejake knihovny o cislicko mensi/vetsi, proc se mne zasekava
kompilace jadra, roztristenost v podstate vseho ... Kamos me pak ukazal
FreeBSD a to byl u me konec s Linuxem. Kompilace jadra, softu - sranda.
Uplne me dostal system portu, coz je skvela vec. A sitove funkce -
nesrovnatelne.Jediny duvod, proc jej nepouzivam i na desktopu je ze
zatim nemam solidni ucto. Howgh.
Radek