Cesky tisk pod BSD (LPRng+ifhp+a2ps)

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Jan 27 07:08:33 CET 2004

> comp# lpr < zlutoucky_kun.ps
>
> a vysledkem je nadherne vytistena stranka s ceskymi znaky.
>
> Ja bych rad vynechal krok s tim rucnim generovanim postscriptu. Jakmile
> poslu
> na tiskarnu jenom text:
>
> comp# lpr < zlutoucky_kun.txt

Jste si jist, ze se pouziva lpr z portu LPRng? Pokud nainstalujete jakykoliv
tiskovy system (LPRng, CUPS), neodstrani se za systemu puvodni tiskovy
system, ani se neprepise. binary puvodniho tiskoveho systemu jsou ulozeny v
/usr/bin resp. v /usr/sbin, nove v /usr/local/bin resp. v /usr/local/sbin.
Ktery binar se pousti, kdyz napisete jen lpr?

Zbynek