Ako zjednodusit pripojenie

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 26 21:53:19 CET 2004

Peter Rosa napsal/wrote, On 01/26/04 16:39:
> Ako ste mi poradili, rozdelil som vnutornu siet na dve fyzicke podsiete.
> (192.168.1.0, 192.168.2.0). Prosim, poradte mi este, co mam nastavit na

	Jen detail - to neni rozdeleni fyzicke, ale logicke - na urovni IP.

> firewalle a NAT-ku, ak to chcem rozpojit na dve fyzicke podsiete. T.j. do
> BSD-cka pridam siet. kartu, ktora bude NAT-ovat pakety z druhej podsiete.
>
>                             192.168.0.1                   192.168.1.1
> ADSL----[ 510i ]-------------[ FreeBSD ]-------------[ LAN 1 ]
>                                                  | 192.168.2.1
>                                                  ------------- [LAN 2 ]

	No, ja bych nerekl, ze tohle presne vam nekdo poradil. Ta rada, pokud
vim, byla, ze to mate udelat za situace, ve ktere jste tvrdil, ze musite
traffic rozdelovat na dve ruzne sitove karty. V takovem pripade v
podstate nemate jine reseni. Ke dvema fyzickym sitovym kartam musite mit
dve fyzicky oddelene site (nebo alespon virtualni pomoci VLAN, pokdu to
switch umoznuje).

	Pokud pozadavek dvou ruznych karet opustite, pak budete mit ve FreeBSD
jednu sitovou kartu, na ni dve logicke IP site a takovou konfiguraci
prekladu, ktera umozni komunikaci jen te siti, u ktere je to zadouci.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz