IPF a fileserver

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Jan 26 21:28:53 CET 2004

Zdravim vas,

vyskusal som to s ipf a jednoduchymi pravidlami, ktore ste mi poradili, ale
bez vysledku. Ono je to aj logicke, kedze arp protokol nie je zavisly na IP
adrese, vsak ? A tak mi to ten fileserver vypisuje a vypisuje.
Asi najjednoduchsie bude skutocne oddelit dve siete ako fyzicke segmenty.
Esteze mam v skrini par volnych switchov :-)

Ako som pisal v inom threade, ako mam nastavit NAT, aby prekladalo pakety
pre obidve siete (192.168.1.0, 192.168.2.0) ?

Vopred vam dakujem :-)

Peter Rosa