proc pouzivate FreeBSD?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 26 21:09:07 CET 2004

Radim Kolar napsal/wrote, On 01/26/04 18:36:
> Mohl bych se zeptat jake duvody vas vedou k pouzivani FreeBSD?

	Mohl byste, prosim, nejprve konzultovat archiv konference ? Jsem
presvedcen, ze velmi podobna (ne-li znenim dokonce naprosto steja)
otazka tady v uplynulych 12 mesicich padla.

> Kompatibilita s Linuxem je vyborna. Vsechno dulezite co bezi na Linuxu
> bezi i na FreeBSD. To se zdaleka neda rici o komercnich Unixech.

	Pro moje potreby je otazka kompatibility FreeBSD s jakymkoliv systemem
(tedy vcetne Windows nebo Linuxu) zcela nepodstatna a nikdy jsem tuto
otazku pri vyberu OS pro konkretni reseni nezkoumal.

> Na freeBSD se da pohlizet i jako na jednu z distribuci z Linuxu. Kdyz
> zkousite ruzne distribuce Linuxu, tak vite, ze vase oblibene programy
> tam budou -- a ty ve FreeBSD jsou taky. Ja mam napriklad v Linuxu
> i ve FreeBSD shodne a stejne nakonfigurovane programy, takze jediny
> rozdil je jiny kernel a par systemovych utilit (coz je pri bezne
> praci jedno).

	Na teto urovni abstrakce je jakykoliv OS jen variantou jakehokoliv
jineho OS. Prakticky v kazdem je kernel a nejake utility ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz