firewall

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 22 17:50:32 CET 2004

Pavel Kratina napsal/wrote:
> chtel se zeplat odborneho publika jaky typ firewall doporucujete.
> mam v umysli stavet maly router pro cca 5PC s NAT.
> Zkusenosti v tomo smeru zadne.

	Rekl bych, ze v tomto pripade je to celkem jedno.

	Ja vic pouzivam a duveruji ipfw, ale je to vec osobnich preferenci a
pocitu.

> Koukal jsem ze na vyber v klasicke 5.1,.2 verzi je IPFW a IPfilter s prislusnymi nat sluzbami.
> Kompilovat kernel se musi tak jako tak. Tak mi jde "jen" o Vase zkusenosti, mohuli pozadat.

	Kompilovat kernel se nemusi - mam dojem ,ze ani v jednom pripade, ale
jen u ipfw jsem si jist zcela.

kldload ipfw

	A mozna si ho nahraje i sam, kdyz se firewall zacne inicializovat.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz