zkusennosti z xfree serverem na RIVA TNT2 M64 AGP

Pavel Nový pavel.novy at razdva.cz
Wed Jan 21 14:40:12 CET 2004

Ahoj mate nekdo zkusennosti se spustenim xserveru na verzi 5.2, konfigurak nehlasi zadny chyby, ale kdyz ho zacne zpracovavat celej system zatuhne, muze mi nekdo poradit jak postupovat dal, muj postup je nahrat tam od nvidia detonatory a nevim jestli je to treba, jestli neni chyba v v tom systemu nejak se mi to nezda tadle karta beha v pohode na suse 8.1 necim jinem dikec....

Pavel

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.