IPF a fileserver

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Jan 20 18:26:26 CET 2004

> Nenapada me jina moznost, nez ze mate ty site (fyzicky) propojene.
> Jinak si nedovedu predstavit, ze by ARP tykajici se jedne site mohlo
> proniknout na druhou sitovoou kartu.

OK, tie siete naozaj su spojene na jednom switchi. Fileserver, ktory som
dostaval je dost zatazeny - graficke studio, subory cca 200MB nie su
vynimkou. A tak som si vymyslel, ze oddelim Macky od Win, pretoze na Mackoch
sa robi vacsina grafiky. Je to cisto na optimalizaciu zataze a zvysenie
priepustnosti. Disky su S-ATA v mode 1500Mbs, siet je 100Mbs a tak to s tou
priepustnostou nie je malickost.
Ak by som to chcel oddelit fyzicky, tak do routeru na I-net asi budem musiet
pridat dalsiu kartu, ktora bude NAT-ovat pre siet 192.168.2.0, vsak ? Ale s
tym uz ozaj nemam skusenost. Uz mi tam bezi NAT pre 192.168.1.0, takze to
bude trochu komplexnejsie.

Rosa Peter