API pro switch consoli

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jan 20 11:54:00 CET 2004

On Tue, Jan 20, 2004 at 10:57:28AM +0100, Radim Kolar wrote:
> kde bych nasel ioctl API pro console driver cons25 a keyboard driver?  Chci
> preportovat zgv do freebsd a potrebuju umet programove prepinat virtualni
> console, zjistovat jaka virtualni console je aktivni, a de/alokovat novou
> virtualni consoli a zjistovat zda je terminal virtualni console. Ty ioctl se
> maji delat na /dev/console /dev/consolectl nebo /dev/ttyv0 ?

nevim jak funguje zgv ale k cemu presne to potrebujete? imho tyhle veci
resi ta svgallib (resp. vgl) ne?

jinak api k syscons se da docela dobre vycist primo ze zdrojaku
jsou to vlastne jenom ioctl

> zgv mam jiz preportovane stacilo vyhazet 4 linux-specificke funkce, jedina
> potiz je ze mne nefuguji F1-F12 atd - detekuje je to jako escape, zjevne
> se musi nekde neco prepnout.

co je detekuje jako esc sekvence? pokud vim tak vsechno jsou jen nejake
sekvence a terminal je interpretuje... funkcni klavesy zrovna
preprogramovat jdou - mrknete do kbdcontrol

> knihovnu vgl pouzivat nechci, zgv pouziva svgalib nevim jak se snasi
> dohromady.

oboje jsou to knohovny pro grafiku na "konzoli"