Spark LAN WL-382F

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Tue Jan 20 06:19:09 CET 2004

Ahoj
s USB wifi to je zatim spatny
jediny ovladac co je, jeste neni ve standartnim kernelu, najdes ho tady

http://vitsch.net/bsd/atuwi/

chtel jsem ho otestovat, ale zatim nemam HW
nicneme jestli nepotrebujes USB adaptery, tak mame dobre zkusenosti s
kartama
Zcom XI-626 (Prism2.5 chipset), umoznuji i regulaci vykonu ;)
jinak seznam podporovaneho wifi hw najdes v manualech
man wi
man ath

mik